Beoordeling Livingstone Jan Thiel Resort

Uw beoordeling over Livingstone Jan Thiel Resort 

3.7 (74.55%) 11 votes

Prijsopgave & Beschikbaarheid kras-curacao-vakanties

[blockquote photo=”” author=”Jan-Willem Zijlstra” company=”15 maart 2013″ link=”” target=”_blank”]

“Geen luxe, maar dat is geen slechte zaak”

Laten we eerlijk zijn, Curaçao is niet een goedkope plek om je vakantie door te brengen. Dus als je een redelijk geprijsde appartement vlakbij het strand kunt vinden, hoe meer je kunt besteden aan dure cocktails op hetzelfde strand. Livingstone is een familie-georiënteerde plaats, met verschillende soorten appartementen in verschillende prijsklassen. We verbleven in een Montana appartement met 3 pp, op de eerste verdieping. Of om verwarring te voorkomen, NIET gelijkvloers. Mooi uitzicht over de tuinen en een veel groter gebied dan buiten het terras beneden. De voorzieningen waren prima, maar niets luxe. Het juiste bedrag van de leveringen in de keuken, een grote badkamer, airco in de slaapkamer en een verscheidenheid aan internationale kanalen op tv. Het gebrek aan luxe is in de details, het bad / douche lekte een heel klein beetje, het meubilair leek een beetje afgeleefd, de service is bijna onbestaande. We werden niet gehinderd door dit helemaal.

Net als vorige reviewers hebben gezegd, sla het ontbijt in het hotel. In plaats daarvan rijden 15min naar een plaatselijke supermarkt waar u alle boodschappen je nodig hebt kan kopen. De Albert Heijn supermarkt net buiten het resort is verschrikkelijk duur.
Er zullen een aantal muggen in de avond, maar hey dit is de subtropen. We brandde slechts enkele citronella kaarsen en gebruikte een afweermiddel.

Houd in gedachten dat deze soorten midrange resorts zijn zeer prijsgevoelig. Dus doe je huiswerk vooraf en vergelijken verschillende plaatsen en de prijzen voor het seizoen je van plan bent om te reizen. Als Livingstone komt uit op de top, zult u geen spijt van krijgen.

[/blockquote]

[blockquote photo=”” author=”Peter Vrieswijk” company=”21 april 2013″ link=”” target=”_blank”]

“Zeer slechte service”

Ik heb in dit hotel overnacht voor ongeveer 5 nachten, het hangt allemaal af wat je zoekt. Niemand is op de receptie bereikbaar na 20:00 in de avond en voordat 8:00 in de ochtend. Het ontbijt wordt ook geserveerd pas na 08:00 en is zeer slecht, zowel in service en qua inhoud.

Heb je hulp van de receptie? vergeet het maar, omdat de telefoon in de appartementen voor het grootste deel van de tijd niet zal werken.

[/blockquote]

[blockquote photo=”” author=”Fam. de Winter” company=”12 december 2012″ link=”” target=”_blank”]

“Goed en redelijk geprijsd”

We hebben maar liefst 2 weken in Livingstone doorgebracht. De kleine chalets hebben alle basisbehoeften, ventilator, airco, nieuwe koelkast en een televisie en een mooi zwembad. Sommige mensen zijn meer servicegericht dan anderen bij de centrale receptie … maar ik denk dat je zult merken dat overal mee naar toe.

We wilden niet te veel besteden aan overbodige luxe dus dit was een goede alsjeblieft op het einde.

[/blockquote]

[blockquote photo=”” author=”Fam. Baardwijk” company=”12 oktober 2012″ link=”” target=”_blank”]

“Heerlijk resort”

We verbleven in Livingstone Jan Thiel resort voor twee weken in een Rif Azul appartement. Grote zit , eetkeuken , slaapkamer met douche en een apart toilet , met een volle breedte balkon buiten . De accommodatie was schoon en perfect groot genoeg voor twee; vier zou hebben gevonden een beetje krap, zelfs als ze kinderen waren. Geen dubbele bedden , hoewel ze zetten bedden tegen elkaar, maar dekbedden zijn Europese singles, twee aan het bed.

Het resort is echt een verzameling van appartementen en villa’s. Zeer mooie tuinen met plaatsen om uw auto te parkeren in de buurt van uw villa . Het resort was het rustig. Het zwembad is erg mooi, met veel ligbedden en parasols. Echter, het restaurant is echt niet beter dan een snackbar (hoewel het eten is perfect eetbaar ). We hadden ontbijt inbegrepen, die kan duren tot een half uur voordat deze aankomt, ook al hadden we elke dag hetzelfde: sap, koffie, omelet ( met een plakje spek ),pannenkoek, een plakje elk van verwerkte kaas en ham en een kom met yoghurt en vers fruit, vergezeld van een mandje met toast, broodjes, croissants en pijn chocolat.
Het personeel van het hotel in het algemeen geven de indruk dat u onderbreken wat ze doen, behalve de dame die het ontbijt serveerde. Alle informatie over de diensten van het hotel is in het Nederlands, niet een groot probleem want er zijn niet veel, alleen een kleine supermarkt en een auto huren kantoor.

Het strand ligt op vijf minuten lopen van het hotel, met ligstoelen en een mooie baai om te zwemmen. Zou niet willen te veel tijd door te brengen in hoog seizoen van het seizoen als je dicht bij elkaar zouden zijn , maar er zijn diverse restaurants, een casino en enkele winkels in een complex dat nog in ontwikkeling is. Het duikcentrum is ook hier.
Ik begin te klinken negatief, dat is niet eerlijk, we hadden een geweldige twee weken en de plek perfect geschikt voor ons. Als u van plan bent met de plek als uitvalsbasis om te reizen, of duiken zoals wij deden, dan is het voldoende. Als u op zoek bent naar een hotel met een goed restaurant , bereid personeel en een beetje een sfeer in de bar ‘s nachts, kijk elders.

[/blockquote]

[blockquote photo=”” author=”Z. Konig” company=”3 november 2012″ link=”” target=”_blank”]

“Ok. Maar niet geweldig”

We hadden een villa met drie kinderen, met leeftijden 2, 3 en 6. We hielden van het zwembad, want het heeft een grote diepe zwembad, maar ook een grote kiddies zwembad. Beide zwembaden zijn gelegen op hetzelfde niveau. We vonden het bedrag van de ligstoelen OK, maar niet alle appartementen werden geboekt. Ze leverden een extra zelf voor ons gratis. We hadden twee badkamers. Echter, zoals de meeste van de villa’s zijn in particulier bezit, zien zij allemaal een beetje anders uit. Keukengerei zijn nauwelijks genoeg, maar dat is eigenlijk het geval bijna overal. Schoonmaak was zeer slecht en het gebeurt ook niet zo vaak als beloofd. Het strand ligt aan de overkant van de weg. Er zijn echter betere stranden op het eiland.

Om drankjes in de bar bij het zwembad te kunnen bestellen duurde het een lange tijd, omdat ze onderbemand waren. Receptie was eigenlijk heel erg onvriendelijk en helemaal niet verwelkomend.

[/blockquote]

[contact_box title=”Mail ons uw ervaring van deze accommodatie.” address=”” telephone=”” fax=”” email=”info@gocuracao.nl” www=””]